Klachten

Onze pedagogische medewerkers doen er alles aan om kwalitatief de beste kinderopvang te bieden, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u vragen heeft of een klacht heeft.

Wij nemen klachten zeer serieus en hebben hiervoor een klachtenreglement. Het klachtenreglement is hier te downloaden. Minikidz is aangesloten bij de geschillencommissie kinderopvang. Als kinderdagverblijf trachten we samen met de ouder de klacht intern op te lossen met behulp van de interne klachtenregeling. Lukt dit niet, dan kunt u als ouder bij de geschillencommissie terecht

U kunt uw klacht mondeling aan ons melden of schriftelijk per e-mail bij: info@minikidz.nl.

Wij proberen klachten altijd zo spoedig mogelijk te behandelen.

Komt u er met ons niet uit,of wilt u liever rechtstreeks contact met de Geschillencommissie Kinderopvang dan is dat ook mogelijk.

Adresgegevens

De Geschillencommissie Kinderopvang
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bel: 070 310 53 10.

 

Kinderopvang in Amsterdam, Hoofddorp & Rijsenhout waar kinderen écht aandacht krijgen

  • Kleinschalig en huiselijk
  • Gekwalificeerde medewerkers
  • Vaste gezichten
  • Verantwoord en gezonde voeding
  • All-inclusive uurtarief

Meer over werkwijze

Beleef Minikidz van dichtbij

Vraag een vrijblijvende rondleiding aan in de vestiging van uw keuze.

Rondleiding aanvragen

© 2024 MiniKidz
Website door Linqq.nl